joi, 19 ianuarie 2012

Rafaelo colorat



Hmm, as vrea sa va prezint cea mai buna prajitura cu cocos, Prajitura Rafaelo. Am luat-o pe pe blogu-ul Laurei, insa am mai modificat-o si eu, sa-mi pun amprenta, doar aspir la titlul de bucatareasa. Este un Rafaelo atipic, unul colorat, cica e mai frumos, dar va las pe voi sa-mi spuneti.

Ingrediente:

Crema:
- 700 ml. frisca lichida
- 750 g. ciocolata alba 
- 5 foite gelatina
Am incalizit frisca pe baie de aburi si apoi am adaugat ciocolata, pana s-a topit. Am luat-o de pe foc si i-am adaugat gelatina imuiata in apa. Am pus-o la frigider pentru cateva ore, apoi am frecat-o bine cu telul electric.



Ingrediente primul blat:
- 3 oua
- 100 g. zahar
- 100 ml ulei
- 100 ml lapte
- 100 g. zahar
- 200 g. faina
- 1 praf de copt

Mod de preparare:
Se separa ouale; galbenusurile se freaca cu 100 g. zahar, laptele si uleiul.
Albusurile se bat spuma cu cele 100 g. zahar ramase, se amesteca cu galbenusurile si in final cu faina amestecata cu praf de copt.
Totul se toarna intr-o tava captusita cu hartie de copt si se coace ca. 20-25 min. la 180 grade C.



Ingrediente blat 2:
- 6 albusuri
- 150 g. zahar
- 150 g. fulgi cocos
- 2 linguri faina
- 1/2 pachetel praf copt (5 g.)
- esenta de migdale sau vanilie

Mod preparare:
Albusurile se bat spuma cu zaharul pana cand spuma e tare.
Se adauga fulgii de cocos, faina amestecata cu praful de copt (ambele cernute) si esenta de migdale sau vanilie. Totul se toarna in tava captusita cu hartie de copt si se coace la 180 grade C (foc potrivit) cca. 20-25 min.

Am pus peste primul blat crema, apoi cel cel de-al doilea, pe care l-am imbracat in crema, apoi nuca de cocos.

O portie mareee pentru voi.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu